ET NYT NIVEAU

ET NYT NIVEAU

Efteråret 2025 blev en halvsæson til historiebøgerne for FC Midtjylland. Det må være konklusionen rundt om i stuerne hos de fodboldinteresserede, i hvert fald hos den flok, der ikke lever i virkelighedsfornægtelse som i Viborg, i fortiden som i Odense, i afgrundsdyb...
Efteråret i Sort Snak

Efteråret i Sort Snak

Industriferien står for døren, og hånd i hånd med den Superligasæsonen 2025-26. Skæbnen i Europa er jo som bekendt ikke afgjort endnu, men vi tillader os at forvente et nyt europæisk gruppespil dette efterår, så FCM og alle vi fans ser forhåbentlig frem til seks...